zondag 4 januari 2009

Uitreiking Cum Laude Award

WOW !!! da's schrikken.

Kreeg ik van een oud collega plotseling een foto toegestuurd uit mijn Concert Radio tijd, waarin ik nog aan het roer van dit mooie klassieke radiostation mocht staan.
Wat een dikke kop! Het goede leven liet zich aanzien, zelfs het colbertje zat strak om m'n eens zo strakke buikje heen.
Maar goed, de gelegenheid was er een om trots op te zijn; de uitreiking van de Cum Laude Award aan dame Barbara Hendrikxs voor haar gehele ouvre.

Rechts staat oud strijdmakker Jeroen Soer die in zijn tijd als DJ bij de VARA ook een stuk slanker oogde dan op deze foto.
Het waren mooie tijden, die ik niet had willen missen, maar zeker niet zou willen inruilen voor mijn herwonnen vrijheid en muzikantenleven.
Het gaat namelijk uiteindelijk om de inhoud en niet om de nullen op een bankrekening.
Ik geef toe, alleen maar nullen is niet goed, maar geluk is een groot goed en zeker niet te koop.


Nee, laat mij maar lekker stoeien met Ouwe Liefde, DE Bonte Dinsdagavond Trein en al mijn nieuwe nog inbouw zijnde muzikale dromen, daar voel ik me prima bij.
Overigens Mark: toch bedankt voor de foto.



Jan Vredenburg