zondag 31 januari 2010

Jan Vredenburg en de laatste loodjes

Zoals altijd wegen de laatste loodjes altijd het zwaarst.
Dat kan ook niet anders, want het valt niet mee om na zoveel seizoenen toch gefocust te blijven.
Maar zoals Michael van Hoorne altijd zegt: we gaan voor 100% en anders doen we het niet.
Dus.......gaan we avond na avond tot het gaatje en rusten niet voordat het publiek mee staat te swingen en te zingen.
Ik kon het echter niet laten om gisterenavond wat sfeerbeelden te maken van een groep aan het eind van een tour.


Opbouw, eten, in het pak hijsen, concentreren, afbreken en diep in de nacht door de sneeuw weer naar huis.
Ook al hebben we een heuse eigen mobiele keuken mee waar regelmatig op gekookt wordt is vaak de tijd te krap om gezond te eten dus dan.......zijn we heel blij met Frites en een kroket.
Onze Theo echter moet goed eten, anders valt íe om en vandaar deze foto van onze Holle Bolle Theo;


En tot slot heeft de kleding het natuurlijk zwaar te verduren tijdens zo'n tour en dan is een strijkplank en strijkijzer wel praktisch ALS......je weet hoe dat moet!
Dus drummer ....in de kreukels
En.....TAA-DAAA......met behulp van bassist Frank weer uit de kreukels.


Tot slot kan ik jullie blij maken, want Ouwe Liefde Roest dus echt NIET

Na het doorhakken van een behoorlijk dikke knoop heb ik weer lucht en ruimte in mijn hoofd en heel voorzichtig komt er iets moois boven borrelen.
Daar ben ik zelf heel erg blij mee, want de laatste tijd leek het wel alsof er alleen maar mist en regen in m'n hoofd zat.


In ieder geval krijgt mijn grote held Willem Parel er ook weer een plaatsje in.
Ik hou jullie op de hoogte.

Jan Vredenburg